مقالات

جت پرینتر دستی چیست؟

جت پرینتر دستی

جت پرینتردستی یا تاریخ زن دستی :

جت پرینتر دستی چیست؟ در این مقاله سعی داریم اطلاعات مفیدی در مورد جت پرینتر دستی در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. جت پرینتر دستی نوعی چاپگر است که می تواند اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت و … را بر روی تمامی محصولات مانند بطری، چوب ، فلز، سلفون ، انواع پلاستیک و…  چاپ کند.

کارایی جت پرینترهای دستی

این دستگاه جزو کوچکترین نوع جت پرینتر دستی تولید شده در جهان میباشد. و فقط جت پرینتر مینی یا همان جت پرینتر کوچک، از این جت پرینتر کوچکتر میباشد ومینی جت پرینتربسیار سبک و قابل حمل است. این دستگاه برای چاپ اطلاعات محصولات بر روی بسته های آنها استفاده می شود. اگر دوست دارید بدانید این پرینتر در کجا بیشتر استفاده می شود، چه مزیت هایی دارد و چه مدل های متفاوتی دارد، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. اجازه دهید شما را با جت پرینتر دستی و انواع آن آشنا کنیم..

چاپگرهای دستی در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی کاربرد فراوانی دارند و به دو نوع ثابت و دستی تقسیم می شوند. جت پرینترهای ثابت بسیار گران هستند و بیشتر در کارخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله قصد داریم شما را با یک تاریخ زن دستی آشنا کنیم. قیمت این محصول نسبت به جت پرینتر ثابت بسیار کمتر بوده و بسیار کاربردی است.

لطفاً برای استعلام قیمت و خرید جت پرینتر و لوازم جانبی محصولات ماو دریافت مشاوره رایگان با شرکت نیکسون‌جت تماس حاصل فرمایید.

جت پرینتر دستی

جهت خرید جت پرینتر دستی نیکسون‌جت کلیک کنید

کاربرد دستگاه جت پرینتر دستی

بیشترین استفاده از جت پرینترهای دستی در کارخانه هایی است که محصولات آنها بسیار بزرگ هستند و جابجایی آنها در روی نوار نقاله ممکن نیست. البته این تنها کاربرد جت پرینترهای قابل حمل نیست. کاربرد دیگر این دستگاه در صنایعی است که نیاز به ثبت تاریخ تولید و تاریخ انقضا روی محصولات خود دارند مانند صنایع غذایی و آشامیدنی. علاوه بر این کاربردها، جت پرینتر ابزاری عالی برای چاپ روی مواد سخت مانند رینگ ماشین ، چوب  و غیره میباشد

مزایای تاریخ زن دستی

دستگاه بسیار سبک و قابل حمل است که کار کردن با این دستگاه بسار آسان میباشد. ابعاد آن نسبت به جت پرینتر ثابت کمتر است.

یکی دیگر از مزایای بزرگ جت پرینتر دستی هزینه آن است. هزینه این پرینترها  بسیار کم و مقرون به صرفه است. برای کسانی که کارخانه ها و کارگاه های کوچک تولیدی دارند و نیازی به چاپ های زیاد ندارند، تاریخ زن دستی بهترین گزینه برای آنهاست.

امروزه باتری جت پرینتر ها از جنس لیتیومی بسیار قوی ساخته شده اند، که عمر طولانی دارند و شارژ بالایی را در خود نگه می دارند.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که آیا این دستگاه جت پرینتر دستی از زبان فارسی پشتیبانی می کند یا خیر؟ باید بگویم که اصلا نباید نگران این موضوع باشید. جت پرینتر از بسیاری از زبان ها از جمله فارسی پشتیبانی می کند.

لطفاً از صفحه تماس با ما اقدام کنید. برای استعلام قیمت و خرید جت پرینترها و لوازم جانبی محصولات ما.

چگونه یک جت پرینتر دستی کار می کند :

نحوه کار با جت پرینتر دستی این گونه میباشد، که جت پرینتر دستی را بر روی محصول میکشید و با فشار دادن دکمه روی دستگاه

چاپ انجام میشود. لازم به ذکر است که هر چه محصول شما بزرگتر و روانتر باشد، فرآیند چاپ آسانتر است و هر چه کوچکتر باشد، به دقت بیشتری نیاز خواهید داشت.

بسیاری از مشتریان ممکن است تعجب کنند که آیا می توانید اطلاعات متغیر مانند : تاریخ، قیمت و غیره را با چاپگر جوهرافشان دستی چاپ  کنید؟ به یاد داشته باشید که چاپگرهای جوهر افشان دستی می توانند روی هر سطح و جسمی چاپ کنند، اما باید بدانید که  از جوهر مناسب برای هر نوع محصول استفاده کنید. عامل مهم دیگر این است که هر چه سطح محصول روانتر و بزرگتر باشد، چاپ آن آسانتر است. در غیر این صورت می توانید از شابلون یا کلیشه جت پرینتر برای چاپ آسان استفاده کنید.

کارکرد تاریخ زن دستی

ممکن است برخی از کاربران فکر کنند که چون جت پرینتر دستی است کارایی زیادی ندارد. اما این تصور کاملا اشتباه است و در بسیاری از موارد کیفیت و راحتی چاپ بهتر از جت پرینترهای اتوماتیک است. با مشاوره فروش ما، شما در جای مناسبی هستید و می توانید از آن استفاده کنید، به راحتی می توانید متوجه شوید که کدوم کالا برای کار شما مناسب است برای این کار میتوانید با مشاوران نیکسون‌جت تماس حاصل فرمایید.

جت پرینتر دستی یا تاریخ زن دستی، علاوه بر قابلیت چاپ با فرمت بزرگ، می تواند در فرمت کوچک نیز چاپ کند و شما می توانید مطابق انواع چاپی که روی محصولات مختلف می بینید، مانند آب معدنی، جعبه دستمال کاغذی، چاپ کنید. و غیره. همچنین روی محصول خود چاپ کنید.

قیمت جت پرینتر دستی بسته به اینکه در ایران، چین یا کشور دیگری تولید شود متفاوت است. و قیمت پرینترهای جوهرافشان ایرانی به دلیل قیمت بالای ارز مبلغ آن بسیار مناسب تر میباشد. امتیاز قیمت اضافی شامل گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین قیمت کارتریج جت پرینتر می باشد. و اینکه آیا کارتریج قابل شارژ است یا خیر

جت پرینتر نوعی چاپگر جوهرافشان است که در صنعت برای چاپ تاریخ تولید، تاریخ انقضا، محدوده محصول، بارکد و اطلاعات متغیر محصول بر روی بسته بندی محصول یا محصول با سرعت بالا و کیفیت بالا استفاده می شود. جت پرینترها به طور کلی به دو دسته جت پرینترهای دستی یا قابل حمل و جت پرینترهای اتوماتیک یا ثابت تقسیم می شوند.

از جت پرینتر دستی در چاپ بر روی بسته بندی مواد غذایی، نوشیدنی، گوشت، محصولات لبنی، شیرینی و شکلات، محصولات بهداشتی، لوازم آرایشی و دارویی، خودروسازی، تولید لوله، مانند فیلتر هوا و روغن، انواع لوله های پلی اتیلن، پروپیلن، پی وی سی. ، و غیره.

جت پرینتر دستی چیست؟

این دستگاه ها که جت پرینتر قابل حمل نیز نامیده می شوند، دستگاه های کوچک، سبک و ساده ای هستند.

از آنجایی که این نوع دستگاه ها بدون سنسور هستند، اپراتور باید آنها را به صورت دستی در مقابل محصول در حال ساخت قرار دهد و اهرم چاپ را برای انتقال اطلاعات محصول فشار دهد.

دستگاه های جت پرینتر دستی برای چاپ بر روی محصولاتی که حجم و وزن بالایی دارند و با نوار نقاله قابل حمل نیستند مانند بشکه، گالن، کارتن های بزرگ و … استفاده می شود.

در نوع قدیمی این نوع دستگاه ها برای اینکه بتوانید کار چاپ را انجام دهید باید اعداد و حروف لازم برای چاپ را در قسمت های مخصوص قرار داده و سپس کار چاپ را انجام دهید. اما در نوع جدید و مدرن این دستگاه ها صفحه نمایش و سیستم یکپارچه وجود دارد که به راحتی می توان از آن برای چاپ استفاده کرد

7ویژگی مهم جت پرینترها

جت پرینترها ویژگی های زیادی دارند که باید قبل از خرید و استفاده از این دستگاه ها به آن ها توجه کنید. در این مقاله نکات مفیدی در مورد مصرف جوهر، هد چاپ ، زبان فارسی، دستگاه های چاپ جت پرینتر اتوماتیک، چاپ در سطوح ناهموار و اندازه حافظه این دستگاه ها ارائه شده است.

مصرف جوهر

جت پرینتر قادر است میزان مصرف جوهر را برای هر پیام محاسبه کند. البته باید از جوهری استفاده کرد که قابلیت خشک شدن سریع، چرب و مناسب برای محیط های پر گرد و غبار را داشته باشد.

 هد جت پرینتر مناسب

استفاده از هد مناسب به شما کمک می کند تا نیازی به استفاده منظم از جوهر نداشته باشید، این خود باعث کاهش هزینه ها می شود.

استفاده از حافظه خارجی

با جت پرینتر می توانید به راحتی هر نوع پیامی را چاپ کنید، این دستگاه ها دارای حافظه داخلی میباشند و قابلیت نصب فلش را نیز دارا میباشند.

پشتیبانی از زبان فارسی

مجهز بودن به منوی فارسی یکی از ویژگی هایی است که استفاده از دستگاه را آسان می کند و استفاده از آن را برای کاربران بدون آموزش خاصی  ساده می شود. پشتیبانی از زبان فارسی و فونت های مختلف هنگام چاپ یکی از ویژگی های مهم برای ثبت نهایی و استفاده از این محصول می باشد..

انتقال دستگاه  جت پرینتر

کار با جت پرینترها نیکسون‌جت به دلیل طراحی منحصر به فرد بسیار آسان است و اگر بخواهید آنها را از یک خط به خط دیگر منتقل کنید، به راحتی قابل انتقال هستند. یکی دیگر از گزینه های موجود جت پرینترهای قابل حمل ایت است که بسیار قابل مانور هستند.

چاپ روی سطوح غیرصاف و ناهموار.

با استفاده از جت پرینتر مناسب، امکان چاپ بر روی سطوح مختلف و گاهی صنایع وجود دارد. در واقع تنوع محصولات ودریافت مشاوره از شرکت نیکسون‌جت برای انتخاب دستگاه و چاپ زدن بر روی هر نوع سطحی این کار را آسان کرده است.

اندازه حافظه داخلی کافی

حافظه داخلی با ظرفیت کافی به نگهداری انواع مختلف پیام ها به صورت استاندارد و در دسترس قرار دادن آنها در دستگاه کمک می کند.

نتیجه گیری

بیشترین کاربرد جت پرینترهای دستی در کاخانه هایی است که محصولات آنها بسیار بزرگ بوده و جا به جا کردن آنها با نوار نقاله بسیار سخت است. البته، این تنها کاربرد جت پرینتر دستی نیست. یکی دیگر از کاربرد های این تاریخ‌زن در کارخانه هایی است که باید بر روی محصولات خود، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء ثبت کنند.همانند کارخانه تولید صنایع غذایی و نوشیدنی و… . علاوه بر این کاربردها، جت پرینتر بهترین وسیله برای چاپ بر روی اشیاء سخت مانند چوب، رینگ اتومبیل و … است. برای خرید دقیق و درست لططفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لطفاً برای استعلام قیمت و خرید جت پرینتر  و لوازم جانبی محصولات ما، ازصفحه تماس با ما شرکت نیکسون‌جت جهت مشاوره رایگان اقدام نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *