مقالات

راهنمای خرید جت پرینتر

تاریخ زن دستی،جت پرینتر دستی

 راهنمای خرید جت پرینتر و نکاتی که باید بدانید.

راهنمای خرید جت پرینتر و نکاتی که باید بدانید عنوان متنی است که در آن درباره راهنمای خرید جت پرینتر دست دوم، قیمت، عملکرد و مدل‌های آن گفتگو می‌کند.

 

مقدمه

اگر برای توسعه کار خود به راهنمای خرید جت پرینتر نیاز دارید، به صفحه خوبی هدایت شده اید. همین که این صفحه را انتخاب کرده اید به این معنی است که با جت پرینتر و کاربرد آن آشنایی دارید. با این همه اجازه بدهید، یک معرفی مختصر و کوتاه درباره این دستگاه داشته باشیم. جت پرینتر دستگاهی است که می تواند برخی اطلاعات را روی بسته بندی های مختلف درج نماید. ثبت این اطلاعات به صورت دائمی است و با جوهرهای مخصوصی انجام می شود. اطلاعاتی نظیر تاریخ تولید محصول، تاریخ انقضاء، قیمت، شمارنده، سری تولید، شماره سریال، بارکد و … توسط این دستگاه روی بسته بندی های مختلف ثبت می گردد. بنابراین می توان ادعا کرد، تهیه یک دستگاه جت پرینتر یک دغدغه مهم برای هر کارگاه یا مجتمع های تولیدی و بسته بندی است.

 

نکاتی درباره خرید جت پرینتر

از جمله مواردی که می‌توان به عنوان راهنمای خرید جت پرینتر به آن اشاره کرد، توجه به مدل و انواع مختلف این دستگاه است. امروزه در بازار ماشین آلات چاپ انواع مختلف و متعددی از این دستگاه‌ها وجود دارند. بدون شناخت و مطالعه کافی، مطمئنا هنگام خرید جت پرینتر دچار سردرگمی خواهید شد. هنگام خرید به مدلی که می خواهید انتخاب کنید، توجه نمایید. مدل‌های دستی و قابل حمل این نوع دستگاه‌ها در بازار موجود می‌باشد. مدل های ثابت یا صنعتی نیز یکی دیگر از انواع این نوع جت ها می باشد. مدل های دستی و قابل حمل برای کارگاه‌های تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرند. جت پرینترهای صنعتی یا تمام خودکار نیز مناسب تولیدی‌ها و مجتمع های‌بزرگ می‌باشد. دقت کنید آیا این مدل جت پرینتر، همان مدلی است که در راستای نیازهای شما طراحی شده است؟ همچنین، موقع خرید جت پرینتر به طول عمر دستگاه نیز توجه داشته باشید.

 

راهنمای خرید جت پرینتر با توجه به میزان چاپ روزانه

انتخاب بهترین جت پرینتر بدون توجه به میزان چاپ روزانه امکان پذیر نیست. در هنگام خرید این دستگاه حتما با فروشنده درباره میزان چاپ روزانه کارگاه یا مجتمع تولیدی خود گفتگو کنید. از طرف دیگر، حجم کاری و تعداد دفعات چاپ بر روی بسته بندی ها نیز حائز اهمیت هستند. قیمت جوهری که برای چاپ مورد استفاده قرار می گیرد نیز نکته مهمی است. هر دستگاهی نیازمند جوهر مخصوصی می باشد. سیستم هایی که بر مبنای هد اچ پی عمل می کنند، به خاطر گرانی جوهر برای چاپ های به میزان زیاد، مناسب نیستند.

 

  جت پرینتر دستی بخریم یا ثابت (صنعتی) ؟

مبحث راهنمای خرید جت پرینتر را با ذکر یک نکته مهم ادامه می دهیم!  اگر به دنبال افزایش سرعت و دقت در چاپ هستید، انتخاب جت پرینترهای ثابت بهترین گزینه است. معمولا در هر کارگاهی که بتوان از نوار نقاله برای نقل و انتقال محصول استفاده نمود، می توان از این دستگاه های ثابت کمک گرفت. البته برخی اوقات این نوع دستگاه ها برای تولید کننده مزاحمت های کاری بسیاری فراهم می آورند. اندازه بسیار بزرگ دستگاه و سنگین وزن بودن جت پرینتر ثابت، عواملی هستند که کاربر را مجبور می کنند تا استفاده از دستگاه را کنار بگذارد. در این مواقع استفاده از جت پرینتر دستی یک راه حل مناسب است.

جت پرینتر ثابت برای کسب و کارهای بزرگ مناسب است

جت پرینتر ثابت نیکسون جت

جت پرینتر ثابت برای کسب و کارهای بزرگ مناسب است

قیمت جت پرینتر

 

راهنمای خرید جت پرینتر را با مبحث قیمت و هزینه این نوع دستگاه ادامه می دهیم. اگر در ابتدای فعالیت کاری خود به سر می برید، مطمئنا موضوع قیمت جت پرینتر مسئله ای مهم برای شما خواهد بود. تنوع دستگاه های جت پرینتر بسیار پر دامنه گزارش شده است. تنها یک تحقیق کامل و جامع است که می تواند شما را در خرید مناسب ترین جت پرینتر راهنمایی کند. با یک تحقیق جامع می توان دستگاه مناسب و ایده‌آل کاری خود را تهیه کرده و در هزینه ها صرفه جویی نمود. توجه داشته باشید، اگر دستگاهی که می خرید نیازهای آینده کاری شما را نیز پوشش بدهد، به مراتب هزینه های شما را کاهش خواهد داد. خرید دستگاهی ارزان قیمت که با حجم تولید شما هماهنگ نیست، نه تنها سود دهی ندارد بلکه ضررهای بسیاری برای شما رقم خواهد زد.

 

رنگ محصولی که میخواهید بر روی آن چاپ بزنید تیره است یا روشن؟

یکی از مواردی که به عنوان راهنمای خرید جت پرینتر به آن توجه می‌شود، رنگ بسته بندی محصولاتی که قرار است اطلاعات بر روی آن‌ها چاپ یا درج شود است. اگر محصول در بسته‌های تیره قرار می‌گیرند، حتما باید از جوهر سفید برای درج اطلاعات استفاده کرد. برای بسته‌های سفید نیز از رنگ سیاه استفاده می‌کنند. ناگفته نماند، سیستم‌های هد اچ پی تنها رنگ سیاه، قرمز، آبی و سبز را برای سطوح جاذب مانند کاغذ و مقوا مورد استفاده قرار می‌دهد.

اگر می‌خواهید همزمان از دو رنگ سفید و سیاه برای درج اطلاعات بر روی بسته یندی محصول استفاده کنید، نیاز است که حتما از جت پرینتر قوی  IKonMac E18 استقاده کنید. این دستگاه جت پرینتر می‌تواند به صورت همزمان با دو هد کار خود را ادامه بدهد. هد اچ پی با جوهر سیاه برای بسته‌های روشن و هد زار با رنگ سفید یا زرد برای چاپ اطلاعات بر روی بسته‌های تیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. این یک ابداع خلاقانه در صنعت جت پرینتر  به شمار می‌رود.

 

جت پرینتر دست دوم

خرید جت پرینتر دست دوم یکی راه خوب برای کاهش هزینه

راهنمای خرید جت پرینتر دست دوم

 

این قسمت درباره راهنمای خرید جت پرینتر دست دوم می باشد. یکی از راهکارهایی که برخی تولیدکنندگان برای جلوگیری از اتلاف هزینه های جانبی پیشنهاد می کنند، تهیه دستگاه جت پرینتر دست دوم است. توجه داشته باشید که خرید این نوع دستگاه ها به نگهداری و مراقبت بیشتری نیاز دارند. در هنگام خرید دستگاه حتما مطمئن شوید که دستگاه مورد نظر تعمیر شده است یا نه، برخی از مدیران تصمیم می گیرند تا دستگاه هایی را خریداری کنند که قبلا تعمیر شده اند.

دلیل این کار کاهش در هزینه ها است. با خرید دستگاهی که قبلا تعمیر شده است، می توان اطمینان خاطر داشت که تا چند سال دیگر امکان خرابی دستگاه وجود ندارد. با این همه پیشنهاد می کنیم حتما تک تک قطعات و اجزاء سازنده دستگاه را بررسی کنید تا ایراد یا اشکالی در آن نباشد. همچنین از نشتی جوهر روی تجهیزات نیز مطمئن شوید. اگر در دستگاه نشتی وجود داشت، به معنی خراب بودن کارتریج می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *