مقالات

جت پرینتر برای چاپ روی پلاستیک

جت پرینتر برای چاپ روی پلاستیک

جت پرینتر برای چاپ روی پلاستیک

جت پرینتر برای چاپ روی پلاستیک ، امکان چاپ مستقیم را دارد. در صنعت،هنوز بسیاری از محصولات  در بسته بندی های پلاستیکی عرضه می شوند. با وجود شهرت رو به زوال ، این ماده ارزان دارای مزایای بسیاری است . از جمله وزن سبک، هر گونه شکل‌پذیری و همچنین ماندگاری طولانی و عدم تاثیرگذاری روی طعم در زمینه مواد غذایی است. حتی اگر بسته بندی پلاستیکی موجود از پیش چاپ شده باشد ؛نیاز به چاپ داده ها به صورت جداگانه روی بسته بندی به عنوان بخشی از فرآیند تولید وجود دارد . مانند شماره سریال یا تاریخ تولید و انقضا . ماشین‌های بزرگ در صنایع غذایی ، دارای دستگاه‌های چاپ داخلی هستند که این کار را ممکن می‌سازد؛ اما در مقیاس کوچکتر اغلب به دلایل اقتصادی مشکلاتی ایجاد می‌کند. پس از برچسب های چسبی چاپی یا راه حل های دیگر در اینجا استفاده می شود.

برای شرکت‌هایی که فرآیند بسته‌بندی به دلیل  هزینه بالا هنوز به طور کامل خودکار نشده است، جایگزین‌ ارزان‌قیمت جت پرینتر دستی موجود است.

جت پرینتر دستی برای چاپ روی پلاستیک

جت پرینتر های دستی برای چاپ سریع، موثر و ارزان روی بسته های پلاستیکی ایده آل است. برخلاف پلاستیک از پیش چاپ شده، محل دقیق چاپ را می توان آزادانه انتخاب کرد یا در کمترین زمان تغییر داد.

در مورد چاپ تک رنگ ، همانطور که معمولا برای تاریخ تولید و انقضا یا بارکد کافی است ، می توان از جوهر بسیار مقرون به صرفه و کم هزینه استفاده شود . جوهر با خواص و کیفیت های بسیار متنوع ، مانند ضد آب ، ضد لک یا فلورزدار، امروزه به دلیل تعداد زیاد تولید کنندگان و تامین کنندگان، نسبتاً ارزان است. اگر چه مشکلاتی مانند خشک شدن جوهر یا گرفتگی نازل های جوهر معمولا رخ می دهد، اما در محیط های تجاری و صنعتی چندان رایج نیستند، زیرا تقریباً هر روز از این تجهیزات استفاده می شود. ما می توانیم جت پرینتر های دستی را برای چاپ سریع و آسان روی پلاستیک به شما توصیه کنیم.

در جت پرینتر دستی سیار با توجه به طراحی خود برای چاپ روی پلاستیک با جت پرینتر  در دسته های کوچک تا متوسط ​​مناسب هستند. توانایی چاپ را حتی در مکان هایی که دسترسی به آنها دشوار است (به عنوان مثال داخل اجزای بتنی) می دهند.

یک جت پرینتر دستی مستقیماً در امتداد وسیله مورد نظر برای چاپ جابه جامی شود و فرآیند چاپ را آغاز می کند (به صورت دستی، خودکار یا با کنترل حسگر). از آنجایی که هد چاپ در حین چاپ روی محصول، خود زیرلایه را لمس نمی کند، تقریباً همه انواع سطوح را می توان چاپ کرد. همانطور که برای چاپ روی محصول ضروری است، جوهر برای همه مواد قابل تصور نیز وجود دارد. این بدان معنی است که نه تنها روی پلاستیک می تواند چاپ شود،بلکه روی سایر سطوح نیز از جمله چوب، بتن، فلز، لاستیک، شیشه و… نیز قابلیت چاپ دارد. انتخاب وسیعی از جوهرهای خاص حتی امکان کاربردهای غیرعادی را نیز فراهم می کند، به عنوان مثال با جوهر UV یا جوهرهای مقاوم در برابر آب و هوا.

جت پرینتر صنعتی برای چاپ روی پلاستیک

دستگاه‌های جت پرینتر صنعتی (ثابت) برای چاپ روی پلاستیک ، به راحتی در خطوط تولید موجود ادغام می‌شوند. واحدهای کنترل و چاپ مستقل از یکدیگر هستند و می توانند به طور انعطاف پذیر نسبت به یکدیگر قرار گیرند. فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. در صورت لزوم، نصب نیز می تواند به سرعت تبدیل یا دوباره حذف شود. آنها همچنین امکان چاپ همزمان از موقعیت های مختلف را در تقریباً هر سطحی فراهم می کنند . مشکل چاپ با جت پرینتر های صنعتی سطوح و مواد مختلفی است که استفاده می شود.

انتخاب جت پرینتر مناسب برای چاپ روی پلاستیک

انتخاب جت پرینتر مناسب

شما میتوانید برای تهیه،جت پرینتر برای چاپ روی پلاستیک و انواع  جت پرینتر تایوانی (ثابت و دستی) با قیمت و کیفیت مناسب، خدمات پس از فروش،پشتیبانی 24 ساعته و همچنین بهره مندی از مشاوره رایگان متخصصان شرکت نیکسون جت با شماره های 0912338357202177587275 با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *