مقالات

ویژگی های اصلی جت پرینتر چیست؟

ویژگی های اصلی جت پرینتر

4 ویژگی مشترک جت پرینتر چیست؟

تمام سیستم های تکنولوژی جت پرینتر دارای چهار ویژگی مشترک زیر هستند:

  • یک ویژگی جت پرینتر این است آنها ازروش چاپ غیر تماسی استفاده می کنند. این بدان معنی است که چاپگر سطح چاپ شده را لمس نمی کند زیرا فقط قطرات جوهر باید با آن تماس پیدا کنند. در نتیجه، دستگاه های جت پرینتر قادر به چاپ بر روی سطوح متحرک، ناهموار یا حساس هستند.
  • دومین ویژگی جت پرینتر آنها نیازی به کاغذ ندارند. از آنجایی که جوهر مستقیماً روی سطح قرار می گیرد، نیازی به چاپ لیبل و سپس زدن آنها روی بسته نیست . از این نظر، هر دو روش را می توان همزمان انجام داد.
  • دیگر ویژگی جت پرینتر اطلاعات را می توان به سرعت تغییر داد. متون (به عنوان مثال زمان، تاریخ، شماره دسته) را می توان در زمان واقعی در تسمه نقاله تغییر داد.
  • ونهایتا نرخ چاپ با سرعت بالا بسته به تکنیک مورد استفاده، محصولاتی که با سرعت 5 متر در ثانیه حرکت می کنند را می توان چاپ کرد که برای اکثر نیازهای تولید کافی است.

تکنولوژی جت پرینتر چیست؟

فناوری جت پرینتر ترکیبی از سخت افزار، نرم افزار و رویه هایی است که برای چاپ استفاده می شود . در دستگاه جت پرینتر، قطرات کوچک جوهر از یک نازل به منظور ایجاد یک تصویر،تاریخ،بارکد،نوشته و…  بر روی سطوح متفاوت فشرده می شوند.

ویژگی جت پرینتر مناسب

منتظر نتایج بهتر چاپ و کارایی طولانی مدت دستگاه باشید ! جت پرینترهای ما خود را از سایر  سیستم ها از طریق کارایی فوق العاده بالا و ویژگی های نوآورانه متمایز می کنند. با طیف گسترده ای از سیستم ها و فناوری های چاپ ما، نیازهای مشتریان ،با هر محیط و سلیقه ای برآورده خواهد شد. چه فونت های بزرگ یا کوچک، برنامه های کاربردی با سرعت بالا در صنایع دارویی یا خودروسازی، محیط های صنعتی ناهموار، ما سیستم مناسبی را برای هر برنامه ای ارائه می دهیم . بهترین مواد، خلاقانه ترین ایده ها. پیشرفت‌های ما منجر به راه‌حل‌های درجه یک و بسیار پیچیده می‌شود که استفاده از آنها همچنان بسیار آسان است. برای خرید انواع جت پرینتر تایوانی (ثابت و دستی) با بهترین قیمت و کیفیت ، با نیکسون جت در ارتباط باشید.

جهت بهره مندی از مشاوره رایگان متخصصان و خرید محصولات شرکت نیکسون جت با شماره های 0912338357202177587275 تماس بگیرید.

 

مزایای جت پرینتر

مزایای جت پرینتر

مزیت 1

جت پرینترها می توانند کاراکترها را با پاشیدن جوهر بدون  تماس مستقم با سطح چاپ کنند . بدون توجه به ماده یا شکل هدف، به سرعت خشک می شود . آنها برای چاپ بارکد، تاریخ تولید و انقضا، بچ نامبرو کدهای دوبعدی روی محصولات کاربرد دارند و به طور گسترده در بسیاری از صنایع استفاده می شوند.

در صنایع غذایی، جت پرینتر صنعتی عمدتاً در کارخانه‌ها برای چاپ تاریخ انقضا و شماره لات استفاده می‌شود. روش غیر تماسی چاپ مستقیم روی سطوح منحنی بطری ها یا فویل ها را پس از مهر و موم شدن محتویات امکان پذیر می کند. علاوه بر صنایع غذایی، جت پرینترهای صنعتی  به طور گسترده ای برای چاپ اطلاعاتی روی محصولات ، از جمله مصالح ساختمانی و سیم ، ظروف و جعبه های لوازم آرایشی و کدهای دوبعدی روی سطوح روکش شده یا قطعات و اجزای الکترونیکی خودرومورد استفاده قرار میگیرد.

مزیت 2

جت پرینترها می توانند با سرعت بالا چاپ کنند. می توان آنها را به راحتی بر روی دستگاه های بسته بندی یا دستگاه های پرکن نصب کرد. در انواع دستگاه های بسته بندی و دستگاه های پرکن نصب و استفاده می شوند. به عنوان مثال، ماشین‌های بسته‌بندی بالش افقی/عمودی، پرکننده‌های دوار، آب‌بندهای حرارتی، کارتن‌ها، برچسب‌های قیف، ماشین‌های آب‌بندی و سیلرهای فنجان. از آنجایی که امکان چاپ روی اهداف متحرک وجود دارد، نیازی به توقف دستگاه های بسته بندی نیست. اگر سرعت حرکت متفاوت است، چاپ را می توان با رمزگذار همگام کرد. نصب بر روی ماشین های موجود در سه مرحله ساده است: 1) ایجاد یک اتصال اختصاصی، 2) نصب سنسورها و 3) نصب انکودرها در صورت نیاز.

مزیت 3

برخی از دستگاه های جت پرینتر به طور خودکار اعداد و تاریخ ها را تغییر می دهند، بنابراین داده ها را می توان مستقیماً بدون دخالت انسان تغییر داد.

آنها دارای یک ویژگی تقویم برای چاپ تاریخ انقضا یا ایجاد تمدید خودکار هستند. اگر می‌خواهید برای بهبود مدیریت قابلیت ردیابی به محصولات جداگانه اعداد اختصاص دهید، می‌توانید از عملکرد شمارنده برای چاپ خودکار شماره‌های سریال به بالا یا پایین استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید داده های چاپ را با استفاده از دستگاه بسته بندی یا دستگاه پرکن با ارسال کاراکترها تغییر دهید. این تضمین می کند که داده های صحیح بدون خطا چاپ می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *