مقالات

جوهر سفید جت پرینتر

جوهر سفید جت پرینتر

چاپ سفید با جوهر سفید جت پرینتر 

امروزه چاپ سفیدبا جوهر سفید جت پرینتر واقعاً دیگر یک مورد خاص برجسته نیست. مشتریان به طرح‌های رنگی خاصی عادت کرده‌اند و انتخاب مواد امروزی به تولیدکنندگان کوچک‌تر اجازه می‌دهد تا محصولاتی با ظاهر بسیار زیبا و درجه یک یا بسته‌بندی با کیفیت بالا تولید کنند.

کالاهای تیره و سیاه در اینجا بسیار زیاد به چشم میخورند. پلاستیک سیاه، یراق، فلزات تیره یا فویل های پلاستیکی به طور فزاینده ای راه خود را در طراحی محصول پیدا می کنند. هنگامی که بر روی چنین محصولاتی به عنوان بخشی از فرآیند تولید و بسته بندی باید اطلاعات اضافی چاپ شود دشوار می شود. برای اطمینان از خوانایی کافی، لازم است با جوهرهای رنگ روشن یا حتی جوهر سفید کار کنید همچنین با وجود مصالح ساختمانی مانند لوله های پلاستیکی یا شیلنگ های لاستیکی، اغلب لازم است که روی زمینه های بسیار تیره چاپ شود، معمولاً در اینجا از جوهر زرد یا جوهرسفید جت پرینتر استفاده می شود.

برای چاپ رنگ سفید می توانید از دستگاه جت پرینتر کمک بگیرید

اگر می خواهید به رنگ سفید چاپ کنید، می توانید بین دستگاه های تونر و جت پرینتر یکی را انتخاب کنید. با این حال، دستگاه های تونر تنها به میزان بسیار محدودی برای نیازهای بالای استفاده صنعتی روزمره مناسب هستند. علاوه بر این، نمی توان از آنها برای چاپ روی سطوح نامنظم یا حتی منحنی استفاده کرد. از سوی دیگر، با فناوری TIJ از Hewlett Packard، یک استاندارد قدیمی برای چاپ جت پرینتر در بخش تجاری وجود دارد. TIJ کارتریج جوهر و سر چاپ را در یک محفظه ترکیب می کند. سپس توسط یک واحد خارجی کنترل می شود. امروزه تقریباً تمام دستگاه های جت پرینتر بر پایه جت پرینتر حرارتی (TIJ) هستند. جت پرینتر دستی مبتنی بر TIJ امکان چاپ بر روی  حتی اجسام بسیار بزرگ یا حتی منحنی را با جوهر سفید جت پرینتر (لوله های پلاستیکی، شیلنگ های لاستیکی و…) می دهد.

انتخاب جوهر با قیمت و کیفیت مناسب

جوهر درون قطعه ای به نام کارتریج قرار میگیرد. این قطعه داخل دستگاه جت پرینتر قرار دارد و جوهر را برای چاپ آماده می کند.جوهری که داخل کارتریج قرار خواهد گرفت، باعث می شود تا فرایند چاپ به درستی انجام شود. هر چه رنگ با کیفیت بیشتری و بالاتری تولید شده باشد، خروج آن از روزنه های دستگاه روان تر می باشد. برای خرید با کیفیت ترین جت پرینتر و لوازم جانبی جت پرینتر با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های 0912338357202177587275 شرکت نیکسون جت تماس بگیرید.

چاپ سفید با جوهر سفید توسط جت پرینتر

کاربرد جوهر سفید جت پرینتر

جوهرسفید جت پرینتر مشتریان را قادر می‌سازد تا در مواردی که جوهر سیاه کنتراست کافی ایجاد نمی‌کند و جوهرهای مبتنی بر رنگ روشن، مانند زرد یا نارنجی، برجسته نیستند، روی لایه‌های سیاه یا تیره چاپ کنند.

جوهر سفید در چاپ جت پرینتر عملا همیشه بر پایه حلال است. به دلیل کنتراست بالا، مخصوصاً جوهرسفید جت پرینتر به سرعت خشک می شود و بنابراین نمی تواند لکه دار شود. بنابراین جوهر سفید معمولاً فقط توسط تولید کنندگان با کیفیت زیاد ، با تولید بالا و استانداردهای بالای کارایی و اقتصادی تولید می شود.

پس جوهرسفید جت پرینتر یک جوهر مذاب داغ بر پایه رنگدانه برای کاربردهای صنعتی (غیرغذایی) است. برای چاپ روی فیلم ساخته شده است، اما مانند تمام جوهرهای ذوب داغ، ممکن است بر روی زیرلایه های دیگر مانند فیلم سیاه، منسوجات، منسوجات غیر بافته، موجدار پوشش داده شده و ظروف پلاستیکی مشکی قابل استفاده مجدد استفاده شود، مشروط به آزمایش قبل از تولید راه اندازی خط تولید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *