مقالات

چاپ روی سیم،کابل ولوله

چاپ روی سیم، کابل و لوله

چاپ روی سیم،کابل و لوله

روند  چاپ روی سیم،کابل و لوله در صنایع باید با واقعیت های فرآیند تولید مطابقت داشته باشد. خرابی چاپگر که فرآیند اکستروژن را متوقف می‌کند می‌تواند منجر به تاخیر، کار مجدد و‌قیمت بالا شود. چاپ کد ضعیف یا کیفیت پایین و انتقال جوهر چالش های دیگری هستند که می توانند کیفیت محصول شما را کاهش دهند.امروزه لوله‌ها، سیم‌ها و به‌ویژه کابل‌ها جزو محصولات انبوه صنعتی هستند. آنها در دسته محصولات به اصطلاح اکستروژن قرار می گیرند، یعنی فرآیندی که یک محصول با سطح مقطع ثابت با فشار دادن مواد از طریق یک قالب با سطح مقطع مورد نظر ایجاد میشود.

برای  چاپ روی سیم،کابل و لوله نیاز فوری وجود دارد. علاوه بر پارامترهای فنی، این می تواند اطلاعات مربوط به محصول یا صرفاً شخصی سازی دلخواه باشد. با توجه به فضای محدود موجود روی شی چاپ شده، چاپ های تمیز و تیز اهمیت ویژه ای دارند. کنتراست نیز برای اطمینان از خوانایی در آینده مهم است.

چاپ روی اجسام گرد

اگر می خواهید قطعات کوچک باریک و گرد را چاپ کنید ،جت پرینتر دستی  ما راه حل مناسبی هستند. آنها قابل حمل،مقرون به صرفه،قابل تنظیم و برنامه ریزی هستند،و مناسب برای چاپ روی سیم،کابل و لوله و هرسطح ناهمواری است. شما به راحتی می توانید تصویر چاپی را بین اشیاء جداگانه تغییر دهید، به موجب آن می توان انواع مختلفی را در دستگاه ذخیره کرد . جوهر استفاده شده با چسبندگی قوی بر روی متنوع ترین سطوح مشخص می شود. پس از اعمال، چاپ ها دائمی و به وضوح قابل مشاهده هستند.

مطمئن نیستید که کدام مدل با نیازهای شما مطابقت دارد؟ لطفا برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید!

چرا چاپ اطلاعات روی لوله ها و کابل ها با چاپ مستقیم منطقی است؟

هر کسی که تجربه علامت گذاری با برچسب را داشته باشد می داند که این شکل علامت گذاری با مشکلات متعددی همراه است. از یک طرف، برچسب ها باید از قبل چاپ شوند، به این معنی که تغییرات بعدی شامل هزینه های اضافی و تاخیرهای قابل توجه است. علاوه بر این، در شرایط نامطلوب، اعتمادی به ثابت ماندن و کنده نشدن برچسب ها نیست. رطوبت، کثیفی و اصطکاک می تواند به سرعت آنها را ناخوانا کند یا از بین ببرد. به خصوص برای قطعات باریک مانند کابل ها، لوله ها و سیم ها، برچسب زدن فردی با دست نیز پرهزینه و ناکارآمد است.

انتخاب بهترین دستگاه جت پرینتر برای چاپ روی سیم، کابل و لوله

بهره وری مستمر

سرعت موضوع تعیین کننده در صنعت کابل است. از آنجایی که سرعت خط اغلب توسط فرآیند چاپ کاهش می‌یابد، چاپگرها نه تنها باید خوانایی بالایی ارائه دهند، بلکه باید این کار را با سرعت بسیار بالا انجام دهند. برای  چاپ روی سیم،کابل و لوله  گزینه چاپ در ارتفاع فونت کوچک (چاپ ریز) مهم است، همانطور که انتخاب گسترده ای از جوهرهای خشک شونده سریع برای پس زمینه های رنگی مختلف و مواد مختلف مانند PE و PVC مهم است. جوهرهای ضد انتقال نیز باید برای جلوگیری از مهر و موم یا «چاپ شبح» پس از پیچاندن کابل استفاده شوند، و سازندگان کابل نیز ممکن است به چاپ خودکارنیاز داشته باشند.

انتخاب بهترین دستگاه جت پرینتر برای چاپ روی سیم، کابل و لوله

شرکت نیکسون‌جت با تیمی حرفه ای در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع جت پرینتر دستی و صنعتی دارای تخصص کاربردی گسترده و طیف وسیعی از راه حل ها است که این چالش ها را برطرف می کند تا به حداکثر بهره وری از عملیات شما کمک کند.

بهترین ها را از ما بخواهید،شمایی که لایق بهترین ها هستید!

برای دریافت مشاوره رایگان یا خرید به صورت حضوری و آنلاین با ما در تماس باشید.

شماره های تماس: 02177587275 – 09123383572

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *