مقالات

چاپ روی فلز با استفاده از جت پرینتر

چاپ روی فلز با استفاده از جت پرینتر

چاپ روی فلز با استفاده از جت پرینتر

چاپ روی فلز با با استفاده از جت پرینتر امکان پذیر است؛کاربردهای غیرمعمول و مواد خاص این روزها در چاپ صنعتی کم نیستند. البته این شامل چاپ روی فلز با استفاده از جت پرینتر نیز می شود . یک مورد معمول استفاده مطمئناً چاپ شماره سریال یا تاریخ انقضا روی قوطی های فلزی است؛به عنوان مثال هنگام بسته بندی غذا یا غذای حیوانات خانگی .

همچنین در تجارت میانی – به عنوان مثال بسته بندی عسل یا روغن – از بشکه ها و ظروف فلزی برای حمل و نقل استفاده می شود،زیرا محافظت خوبی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند و بادوام و پایدار هستند. بر روی فلزات می توان با جت پرینتر دستی به طور مؤثری چاپ کرد تا تمام اطلاعات مهم محصول مستقیماً روی خود محصول باشد.

چاپ روی فلز با استفاده از جت پرینتر دستی

در اصل، در مصارف محدودجت پرینتر دستی راهی مفید برای چاپ روی فلز است . جت پرینتر دستی به سادگی اطلاعات را روی محصول چاپ می کند . بنابراین سطوح می توانند منحنی یا موج دار باشند. جت پرینتر ثابت نمی تواند در برابر اشکال مختلف اجسام (صفحه فلزی، بشکه فلزی، قوطی فلزی و …) انعطاف پذیر باشد. آنها معمولاً فقط تخت چاپ می کنند. به همین ترتیب، جت پرینتر دستی نیز روی سطوح کمی ناهموار یا ناهموار به راحتی قابلیت چاپ دارد.

فلز را با قیمت ارزان چاپ بزنید

جت پرینتر دستی راه حل نسبتاً ارزانی است. این امر به ویژه در مورد چاپ تک رنگ صدق می کند. جوهر در طیف گسترده ای از کیفیت ها و محدوده قیمت موجود است، به طوری که بسته به کاربرد می توانید آزادانه انتخاب کنید. مشکلات معمول کاربر خانگی، مانند خشک شدن جوهر یا گرفتگی نازل های چاپ، به ندرت در مصارف صنعتی به دلیل فراوانی استفاده رخ می دهد. بنابراین یک جت پرینتر دستی نیز تعمیر و نگهداری پایینی دارد و کمتر مستعد خطا است. در حال حاضر یکی از بهترین راه حل ها برای چاپ روی فلز وجود می باشد.

انتخاب مناسبی برای همه کسانی است که به دنبال راه حلی حرفه ای برای چاپ روی فلز بااستفاده از جت پرینتر در کاربردهای صنعتی هستند. قیمت خرید نسبتا پایین و هزینه های کم مصرف آن به سرعت در زندگی روزمره جواب می دهد. چه در انبار، چه در مغازه و چه در تولید – امکانات کاربردی متنوع است و صرفه جویی در زمان ممکن عالی است.

فلز را با قیمت ارزان چاپ بزنید

انتخاب جت پرینتر مناسب

ما خوشحال خواهیم شد که جت پرینتر را شخصاً به شما معرفی کنیم. شما میتوانید انواع جت‌پرینتر تایوانی (ثابت و دستی) را با بهترین عملکرد و‌ بدونه خرابی و‌ قطع در عملیات چاپ با پشتیبانی ۲۴ ساعته و‌ تعمیر‌و تعویض دستگاه در کوتاه ترین زمان از ما بخواهید.

برای ارتباط با کارشناسان فروش شرکت نیکسون جت و بهره مندی از مشاوره رایگان با شماره های 0912338357202177587275 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *