مقالات

چاپ تاریخ تولید و انقضا روی بسته بندی آلوچه و لواشک

چاپ تاریخ و تولید و انقضا با جت پرینتر

چاپ تاریخ تولید و انقضا روی بسته بندی آلوچه و لواشک

چاپ تاریخ تولید و انقضا روی بسته بندی آلوچه و لواشک ودیگر محصولات،مورد توجه بسیاری از مشتریان به خصوص در زمینه مواد غذایی می باشد . درست است که تعداد زیادی از کارشناسان،بسته بندی را یکی از مهمترین عوامل فروش محصولات می‌دانند؛اما باید در نظر داشت اطلاعات مهمی نیزوجود داردکه چاپ آن برای مشتریان بسیارحائزاهمیت است .

به همین علت روش‌های نوین و کاربردی،جهت چاپ تاریخ روی بسته بندی کالاودستگاه‌‌های موجود در این زمینه برای تولید کنندگان حائز اهمیت می باشد .

چاپ تاریخ تولید و انقضا روی بسته بندی با جت پرینتر

برای چاپ تاریخ تولید و انقضا روی بسته بندی آلوچه و لواشک و یا حتی درج مواردی نظیر شماره سریال،قیمت و … از جت پرینتر استفاده میکنند. این دستگاه نوعی چاپگر جوهر افشان صنعتی می باشد؛که عملیات چاپ را با دقت و سرعت بیشتری روی بسته بندی ها انجام می‌دهد .

دستگاه‌های مورد نیاز برای چاپ تاریخ تولید و انقضا

شما میتوانید با توجه به شرایط خود از جمله اندازه محیط کار،نوع محصول،نوع بسته بندی و… دستگاه جت پرینتر و یا تاریخ‌زن مناسب را،جهت چاپ تاریخ تولید و انقضا روی بسته بندی آلوچه و لواشک و یا هر محصول دیگری از شرکت نیکسون جت با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش تهیه نمایید .

جهت ارتباط با تیم پشتیبانی و فروش نیکسون جت با شماره های 0912338357202177587275 تماس حاصل نمایید .

چرا درج تاریخ تولید وانقضا روی بسته بندی مهم است؟

تاریخ های تولید و انقضا هک شده بر روی بسته بندی محصولات،افراد را راهنمایی میکندومی تواند از بروز مسمومیت های غذایی جلوگیری کند. مواد غذایی و برخی محصولاتی که از تاریخ انقضا آن ها میگذرد را باید دور بریزید .

تاریخ انقضا در مورد امنیت مصرف یک محصول صحبت نمی کند و مربوط به کیفیت می باشد . گاهی ممکن است محصولی منقضی شده باشد و غیر معمولی به نظر برسد یا بوی بدی داشته باشد،اما لزوما به این معنا نمی باشد که فاسد شده .

تاریخ انقضای درج شده بر روی کالا،یکی از مهم ترین قوانین برای حفظ سلامت محصول است؛همچنین سازنده باید آن را برای محصول ثبت کند و مصرف کننده از زمان تولید تا تاریخ انقضا آن را خریداری می کند .
برای تمام واحدهای تولیدی و صدا و سیما برای یک دهه اجباری بود علاوه بر قیمت،زمان ساخت و تاریخ انقضای تولید کننده و سازمان حمایت از مصرف کننده را بر روی محصولات درج کنند؛تا برای مصرف کننده نیز به وضوح قابل مشاهده باشد . همچنین عمده‌فروشان و خرده‌فروشان نیز موظف بودند؛از فروش محصولات بدون اطلاعات در معرض نمایش خودداری کنند.
مواد خوراکی ،مواد غذایی،داروها،لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله محصولاتی هستند؛که باید زمان مصرف در آن ها مشخص شود . بر این اساس مصرف کننده نیز می تواند تصمیم به خرید و سپس استفاده در زمان مشخصی بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *