مقالات

چاپ روی چوب با جت پرینتر

چاپ روی چوب با جت پرینتر

چاپ روی چوب با جت پرینتر

چاپ روی چوب با جت پرینتر امکان پذیر است . چوب نه تنها یک ماده استثنایی است، بلکه برای بسته بندی، حمل و نقل یا نگهداری کالاهای دیگر نیز محبوب است زیرا ارزان و مقاوم است. جعبه های چوبی یا پالت های چوبی به بخشی ضروری از زندگی روزمره صنعتی و لجستیکی تبدیل شده اند. بنابراین اغلب اتفاق می افتد که روی چوب باید چاپ شود، به عنوان مثال، برای یادداشت اطلاعات تحویل یا داده های کالا.

چاپ روی چوب عملا فقط با دستگاه های جت پرینتر قابل حمل، به اصطلاح جت پریتنر تفنگی یا جت پرینتر دستی امکان پذیر است. کار با آنها بسیار ساده است ، اینها به سادگی از کنار چوب برای چاپ حرکت می کنند و اطلاعات مورد نظر را روی چوب چاپ می کنند. از آنجایی که هد چاپ با جسم چاپ شده تماس نمی گیرد،بنابراین می توان سطوح ناهموار، هموار یا حتی منحنی را بدون هیچ مشکلی چاپ کرد.

بسته به جوهر مورد استفاده، دوام یا محافظت در برابر سایش نیز می تواند متفاوت باشد. هنگام چاپ روی چوب با جت پرینتر، می توان از جوهرهای ضد آب نیز استفاده کرد، به طوری که چاپ روی پالت ها یا جعبه ها حتی در باران یا در محیط های مرطوب برای مدت طولانی دست نخورده باقی می ماند.

چاپ روی چوب با جت پرینتر تفنگی یا دستی

جت پرینتر تفنگی یا دستی اولین انتخاب برای چاپ سریع، موثر و ارزان روی چوب است. زمانی که شما یک کسب و کار کوچک دارید . این امر به ویژه در مورد چاپ تک رنگ صدق می کند، زیرا معمولاً برای متون یا بارکدها کافی است. جوهر با طیف گسترده ای از کیفیت ها و خواص (ضدآب، فلورسنت،…) را می توان به لطف تعداد زیادی از تامین کنندگان، امروزه نسبتاً ارزان خریداری کرد.شاید در موارد استفاده محدود از جت پرینتر با مشکلاتی مانند خشک شدن جوهر، گرفتگی نازل های چاپ و… روبه رو شوید ، که به ندرت در استفاده های صنعتی روزمره رخ می دهد، زیرا دستگاه ها تقریباً هر روز استفاده می شوند. اما یک جت پرینتر تفنگی یا دستی تعمیر و نگهداری آسانی دارد و مستعد ایراد نیست. برای چاپ روی چوب، در حال حاضردر موارد استفاده محدود  راه حلی بهتر از این جت پرینتر  پیشنهاد نمیدهیم.

اگر نیاز به چاپ مکرر روی چوب دارید، جت پرینتر دستی انتخاب مناسبی است. چه در انبار، چه در طبقه تولید و چه در حمل و نقل، می توان از آن برای چاپ زدن سریع و اقتصادی جعبه ها و پالت های چوبی با هر اطلاعاتی استفاده کرد. اما همچنین برای مقاصد تبلیغاتی یا در بخش هنر و صنایع دستی چاپ روی چوب نیز می تواند استفاده شود.  یک راه حل حرفه ای برای چاپ روی موبایل با قیمت نسبتا پایین است. فناوری اثبات شده قوی است و بنابراین تقریباً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است. طیف وسیعی از عملکردها، از چاپ چند خطی گرفته تا چاپ تصاویر، بارکدها یا اعداد متوالی، در عمل چیز کمی باقی می‌گذارد. این عملیات بصری است و تولید قالب های چاپی با یک برنامه کاربردی آسان برای رایانه های مایکروسافت ویندوز انجام می شود.

جت پرینتر با کیفیت بالا و قیمت مناسب

نیکسون‌جت  با تیم حرفه ای که دارای  سابقه درخشان و تجربه چندین ساله هستند در زمینه فروش و خدمات پس از فروش جت پرینتر در کنار شما می باشد؛برای خرید و دریافت مشاوره رایگان در خصوص انواع جت پرینتر تایوانی (ثابت و دستی) به شما توصیه میکنیم از مشاروان متخصص شرکت نیکسون جت  کمک بگیرید.

برای ارتباط با شرکت نیکسون جت میتوانید با شماره های 0912338357202177587275 تماس حاصل فرمایید.

 

چاپ روی چوب به وسیله جت پرینتر های نیکسون جت

 

مقالات

چاپ روی چوب با جت پرینتر

چاپ روی فلز با استفاده از جت پرینتر

چاپ تاریخ تولید و انقضا روی بسته بندی آلوچه و لواشک

چاپ روی بتن به وسیله جت پرینتر

جت پرینتر برای چاپ روی پلاستیک

چاپ روی کارتن با جت پرینتر

جوهر سفید جت پرینتر

جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات

ویژگی های اصلی جت پرینتر چیست؟

چاپ روی لامپ با جت پرینتر

بررسی تفاوت جت پرینتر با لیزر جت

جت پرینتر چیست؟

بررسی تفاوت جت پرینتر با لیزر جت

راهنمای خرید جت پرینتر

نمونه چاپ تاریخ تولید , انقضا روی محصولات

انواع چشمی جت پرینتر

آشنایی با برد جت پرینتر ها

نوار نقاله چیست؟

جت پرینتر صنعتی چیست؟

جت پرینتر دستی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *