مقالات

چاپ روی لامپ با جت پرینتر

چاپ روی لامپ با جت پرینتر

چاپ روی لامپ با جت پرینتر

چاپ روی لامپ با جت پرینتر یکی دیگر از کاربرد های این دستگاه می باشد. از جت پرینتر برای درج اطلاعات متغیرمانند تاریخ تولید و گارانتی و…….بر روی  بدنه لامپ استفاده میکنند.

تجهیزات روشنایی نظیر انواع لامپ ها نقشی مهم و انکار ناپذیر، در زندگی بشر دارند . انسان همواره سعی کرده است تا تکنولوژی این محصول را بهبود بخشد. لامپ  یکی از مهم ترین وسایل روشنایی در زندگی ما می باشد، که وظیفه روشنایی محیط زندگی و محل کار ما را بر عهده دارد. با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه در بازار انواع مختلفی از لامپ ها موجود می باشند. برای روشنایی خانه، دفاتر کار، معابر و سایر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند. در همین راستا جهت هک نمودن مواردی نظیر چاپ تاریخ تولید و انقضاء،چاپ نام تولید کننده،چاپ شماره سریال و… بر روی انواع لامپ ها ازجت پرینتر ها استفاده می شود.

خرید جت پرینتر برای چاپ روی لامپ

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جت پرینتر مناسب  با توجه به نیاز خود میتوانید از مشاوره تخصصی تیم فنی شرکت نیکسون جت بهره بگیرید.

جهت برقراری ارتباط با شماره های 0912338357202177587275 تماس حاصل فرمایید.

چاپ روی انواع لامپ با جت پریتنر

چاپ روی لامپ رشته ای:

اولین دسته در میان لامپ ها، لامپ رشته ای می باشد. در گذشته در تمامی خانه ها استفاده می شده و نوری زرد رنگ داشت. برای درج تاریخ تولید روی لامپ های رشته ای متوانید از تاریخ‌زن های نیکسون جت بهره بگیرید.

لامپ LED:

لامپ های LED نسل جدیدی از انواع لامپ ها می باشند که از قطعه نیمه هادی LED برای نوردهی استفاده شده است. این نوع از لامپ ها به علت نوردهی عالی، بهینه بودن مصرف برق و عمر طولانی به طور گسترده ای در محیط های کار و خانه  استفاده می شوند و در سالیان  اخیر جایگزین لامپ های کم مصرف شده اند.

درج اطلاعات روی لامپ هالوژنی:

شما میتوانید برای درج اطلاعاتی مانند نام برند،بارکد و…… روی لامپ هالوژنی از جت پرینتر های دستی یا صنعتی استفاده کنید.لامپ هالوژنی که نوع پیشرفته تر لامپ های رشته ای هستند  با این تفاوت که ساختار و کاربرد متفاوتی دارند،

لامپ متال هالید:

این نوع لامپ های متال هالید (Metal Halide Lamp) از یک عدد لوله تخلیه کوارتزی یا سرامیکی در درون یک حباب تشکیل شده است که شامل مقداری جیوه و یک گاز فعال ساز به همراه نمک های متال هالید است. این لامپ ها می توانند نور بسیار زیادی نسبت به ابعادشان تولید کنند و به همین علت در مکان های بزرگ چون سالن های بزرگ، سوله ها و روشنایی معابر از آنها استفاده می کنند.

لامپ فلورسنت فشرده (کم مصرف):

این دسته لامپ های فلورسنت فشرده (Compound Fluorescent Lamp) یا CFL که با نام لامپ های کم مصرف شناخته میشوند، از انواع لامپ های فلورسنت مهتابی هستند و به طور ویژه برای جایگزینی لامپ های رشته ای طراحی شدند.برای چاپ روی این نوع لامپ نیز از جت پرینتر ها میتوان استفاده کرد.

لامپ SMD:

همچنین لامپ های SMD یا Surface Mounted Diode نوعی دیگر از انواع لامپ های LED می باشند که  بر روی یک برد الکترونیکی لحیم شده و ویژگی های متنوعی دارد. به طور گسترده برای  نورپردازی  ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

لامپ بخار سدیم:

این نوع لامپ کاربری و نوردهی بسیار زیادی دارد و می تواند نور را در جهات مختلفی پخش کند، همچنین در مه نور لامپ های بخار سدیم قابل دیدن می باشد و در هوای مه آلود نیز قابلیت استفاده دارند.

چاپ روی لامپ با جت پرینتر

چاپ بر روی لامپ به وسیله جت پرینتردستی و صنعتی

برای چاپ روی لامپ با جت پرینتر  اطلاعاتی مانند نام برند ،تاریخ تولید و انقضا،بارکد ، شماره سریال ، گارانتی و … در تولیدی های کوچک با تیراژ کاری کم از جت پرینتر دستی و در کارخانجات بزرگ تربا تیراژ کاری زیاد از جت پرینتر صنعتی استفاده می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *