مقالات

چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی

چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی

چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی

چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی،در صنعتی که طیف وسیعی از کاربردها وجود دارد. همچنین آنها  از محصولی به محصول دیگر متفاوت است. داشتن انعطاف پذیری برای همگام شدن با تغییرات دائمی بسیار مهم است. حتی مهمتر از آن،توانایی انجام این کار در عین افزایش کارایی عملیاتی و محافظت از برند شماست. چاپ روی محصول، ممکن است بخش کوچکی از فرآیند تولید شما باشد. اما درستی و زیبایی چاپ می تواند تفاوت بزرگی در بهره وری کلی شما ایجاد کند .

حمایت از برند و مصرف کننده

خطر محصولات آرایشی و بهداشتی ،شخصی و مراقبت خانگی تقلبی یک تهدید واقعی است. تقلید از برندهای معروف جهانی می تواند،یک ترفند سودآور برای کسانی باشد؛که جعل می کنند. نبرد علیه جعل در صنایع مختلف در سراسر جهان،برای کمک به محافظت از برندها،سود و در عین حال افزایش ایمنی مصرف کننده در حال وقوع است. فناوری چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی می‌تواند ،سطح کاملاً جدیدی از دید و ردیابی را برای زنجیره توزیع شما فراهم کند. همینطور به شما قدرت می‌دهد ،تا در نبرد پرهزینه علیه جعل و انحراف بهتر بجنگید.

مقررات قانونی،الزامات لجستیکی،حفاظت از تقلب و زیبایی محصول،همگی نیازمند کدهای با کیفیت بالا در لوازم آرایشی هستند. مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به طور یکسان از کدهایی بهره می برند،که دائمی و به وضوح خوانا هستند. کدهای لیزری با کیفیت بالا می توانند به افزایش اعتماد مصرف کننده کمک کنند. در عین حال ابتکارات تجاری و نظارتی را برای ردیابی و ایمنی لوازم آرایشی تقویت کنند.

روندها

در محیط پر سرعت و رنگارنگ تجارت امروزی،که شرکت‌های لوازم آرایشی و بهداشتی را احاطه کرده است. همگامی با روندهای صنعت نیاز دائمی به تغییر و نوآوری را ایجاد می‌کند. از خواسته‌های مصرف‌کننده گرفته تا الزامات صنعت،تولیدکنندگان و برندها برای برآورده کردن خواسته‌های جدید برای چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی خود به چالش کشیده می‌شوند. جت پرینترهای قوی، قابل اعتماد و با کاربری آسان برای مطابقت با چالش های منحصر به فرد چاپ نیاز می باشد .

شفافیت چاپ: فشار شدید روی برچسب‌گذاری

فرآیند چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی در سال 1977 افزایش یافت و از آن زمان  مصرف کنندگان  تمایل به شفافیت بیشتر در مورد اطلاعات محصولاتی که خریداری میکنند پیدا کردند. در نتیجه، سازمان غذا و دارو (FDA) مقرراتی را تنظیم کرد، تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات مواد به طور واضح ودقیق برچسب‌گذاری میشود و محتویات به درستی فهرست شده اند. این، همراه با اظهارات هشدار دهنده، حقایق مواد و جزئیات مبدا، محتوای اجباری زیادی را تشکیل می دهد. در صنعتی که برندسازی و طراحی بسته‌بندی به معنای همه چیز است به جز الزامات برچسب‌گذاری برای مصرف ملاک بسته‌بندی، تولیدکنندگان می‌توانند از راه‌حل‌های چاپ بهره ببرند که فضای مورد نیاز برای چاپ داده‌های متغیر کلیدی را به حداقل می‌رساند و همچنین به تضمین بالاترین کیفیت برای محافظت از تصویر برند کمک می‌کند. .

جمعیت مصرف کننده مرد در حال افزایش است

در سال‌های اخیر، بازار آرایش مردانه در واکنش مستقیم به تغییر نگرش مردان نسبت به محصولات مراقبت شخصی، شاهد گسترش سریعی بوده است. به گفته Datamonitor، بیش از 52٪ از مصرف کنندگان مرد در جهان به ظاهرخود بسیار اهمیت می دهند،و 29٪ ظاهر  در طول روز از محصولات بهراشتی و مراقبتی استفاده می کنند. ترند ریش نقش زیادی در این امر داشته است. تعداد محصولات اصلاح ریش و سبیل به طرز چشمگیری افزایش یافته است. این تمایل به محصولات متنوع، باعث شده است که مواد بسته بندی سنتی مانند قوطی های فلزی و بطری های شیشه ای،بیشتر مورد استفاده قرار گیرند. طیف گسترده ای از قالب ها و مواد بسته بندی می تواند چالش هایی را برای تولید کنندگان در هنگام چاپ ایجاد کند.

مدیریت خط

نیکسون‌جت چالش‌های منحصربه‌فردی را که،در خطوط تولید لوازم آرایشی و بهداشتی،مراقبت شخصی و خانگی با آن مواجه هستید؛ از تغییر مکرر بسته‌بندی تاچاپ محتوای بیشتر در فضای کمتر، درک می‌کند. این چالش‌ها را می‌توان با فعال کردن ، راه‌اندازی و تغییر سریع‌تر خط، و همچنین کاهش چشمگیر فرصت خطاهای چاپ از طریق تکنیک‌های مدیریت خط کارآمد کاهش داد. عملیات چاپ می تواند از راه حل های مدیریت خط نیکسون‌جت برای کمک به افزایش زمان تولید، کاهش ضایعات و دوباره کاری و افزایش سود استفاده کند.

برای بهره مندی از مشاوره رایگان و خرید جت پرینتر های دستی و صنعتی نیکسون جت با شماره های 0217758727509123383572 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *